---> Blog Kaunselor <---
Klik 'Blog Kaunselor' ke blog cikgu fara .

Piagam Pelanggan,Visi, Misi, Slogan dan Suasana Bilik Kaunseling






Fotos do mural




PIAGAM PELANGGAN


 PERKHIDMATAN BIMBINGAN DAN KAUNSELING DI SEKOLAH


1. Menyediakan bilik kaunseling yang kondusif dan teraputik.

2. Menerima klien tanpa syarat dan prejudis.

3. Menjalankan sesi kaunseling dengan penuh etika dan profesionalisme.

4. Berusaha melindungi identiti klien berdasarkan Kod Etika Kerahsiaan tertakluk kepada 

persetujuan klien.

5. Menjalankan sesi kaunseling
 individu atau kelompok.
6. Memberi keutamaan dengan mengambil tindakan segera bagi klien yang memerlukan 
kaunseling krisis.

7. Berusaha merujuk klien kepada pihak tertentu dengan persetujuan klien atas dasar limitasi 

keupayaan Guru Kaunseling.

8. Memberi maklumat yang tepat dan terkini kepada klien dengan penuh jujur, ikhlas dan 

beretika.

9. Membangunkan potensi individu sebagai model insan yang mampu menyumbang kepada 

negara.


VISI, MISI DAN SLOGAN TERBARU PERKHIDMATAN BIMBINGAN DAN KAUNSELING DI SEKOLAH


VISI
"Perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling Peneraju Suasana Teraputik dan Kondusif di Sekolah"

MISI
"Membangun Modal Insan Murid Melalui Pendekatan Insaniah"

SLOGAN
"Informasi Kecemerlangan Kesejahteraan Untuk Semua"